MY VINTAGE VOGE...

Bom diaa!!
 
Atenção meninas(os) , estudantes e amantes de moda! Hoje venho mostrar para vocês um site super bacana, eu fiquei enlouquecida!! O My Vintage Vogue, ele tem um acervo íncrivel de fotos de época. Fiquei conhecendo este site através de outro blog (http://tia-cherie.blogspot.com.br/) e claro não pude deixar de compartilha-lo com vocês. Abaixo, algumas das lindas imagens que encontrei por lá!
 
 
Anos 20
Dorothy Devore 1920's - Photo by Walter Fredrick
 
Marie Prevost 1920's - photo by Melbourne Spurr
 
 
Anos 30
Harrods 1937
 
Vunture Italy 1937
 
 
Anos 40
1940's
 
Harveys 1944 - Model Bijou Barrington
 
 
Anos 50
Celanese 1953 - designed by David Klein
 
Henri Bendel 1955 - Photo George Platt Lynes
 
 
Anos 60
Celanese 1960
 
US Royal Textiles 1962
 
Esta é uma pequena amostra das várias imagens maravilhosas que tem por lá!
 
Fotos:My Vintage Vogue
 


Comentários

  1. I live 1950!!! :-) perfect! Thanks for stopping by me! Check back soon to see me on Inside Me!

    ResponderExcluir
  2. Awesome article!

    I wish you a super weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ResponderExcluir
  3. Images of pure elegance...
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ResponderExcluir
  4. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ResponderExcluir
  5. ME ENCANTA EL POST
    www.theprincessgown.com

    ResponderExcluir
  6. amazing inspiration! must check the website:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know :) happy week!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ResponderExcluir
  7. very inspirational :)

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    ResponderExcluir

Postar um comentário

Postagens mais visitadas deste blog

VELUDO: APOSTE!

Maxi Brincos!

FALANDO SOBRE: SAIAS!